Новини 2021

Максим Єрмак: Соціальні мережі формують довіру до ваших товарів і послуг

Люди проводять у соціальних мережах близько 14 годин на тиждень. Це давно не просто канал спілкування, адже вони надають компаніям нові широкі можливості для продажу товарів та послуг.

Яку соціальну мережу обрати, як оформляти сторінки для успішного просування власної продукції, створювати якісний контент у Facebook, Instagram, Tik-Tok, Viber, Telegram розповів слухачкам Програми TalentA, ініційованої компанією Corteva Agriscience для жінок-фермерок із сільської місцевості, Максим Єрмак, незалежний IT консультант та тренер. Під час лекції «Маркетинг у соціальних медіа» він зазначив, що наразі 52% компаній користувачі знаходять покупців та партнерів саме у соціальних мережах.

«Соціальні мережі формують довіру до ваших товарів і послуг. Це пов’язано з тим, що соціальні мережі персоналізовані. Через них можна просувати бренд, збільшувати цільову аудиторію, залучати трафік на основний сайт, підвищувати продажі. Користуйтеся усіма цими можливостями», - порадив експерт.

SMM – це комплекс заходів для комунікації зі споживачами через соціальні медіа. Просування у соціальних мережах дозволяє точково впливати на цільову аудиторію, обирати майданчики, де вона представлена, визначати найприйнятніші інструменти та канали комунікацій з нею, підтримувати контакт в процесі покупок або інших цільових дій.

 «Соціальні мережі – ефективний маркетинговий канал для отримання зворотного зв’язку. Ви можете аналізувати лайки, коментарі, репости та інші метрики. Вони дозволяють відстежувати рівень задоволення клієнтів, тренди та діяльність ваших конкурентів. Аналіз останніх новин галузі допоможе генерувати нові ідеї для додаткового контенту», - пояснив Максим Єрмак

На його думку, для роботи з соціальними мережами потребує системного підходу. Так для створення успішної сторінки він радить визначити контент-стратегію, яка передбачає наступні кроки:

  • сформулюйте ваші цілі просування у соціальних мережах та шляхи їх досягнення;
  • не намагайтеся зробити все: продати максимальні обсяги, стати найбільш упізнаваним тощо. Не ставте нереальні цілі;
  • виберіть соціальну мережу: створіть аккаунт, оформіть його візуально;
  • наберіть аудиторію: або шляхом реклами, або шляхом органічного просування;
  • регулярно наповнюйте аккаунт цікавим і якісним контентом: розважальними постами, свіжими новинами, акціями тощо.
  • тримайте зворотний зв'язок з аудиторією: проводьте опитування, організовуйте дискусії, відповідайте на коментарі.
  • оцінюйте результативність стратегії.

Ми ж рекомендуємо підписатися на сторінку TalentA у facebook, щоб слідкувати за нашими новинами.
Made on
Tilda