Новини 2021

Нові формати навчання в освітному онлайн-хабі програми TalentA

Цього року в освітньому онлайн-хабі Програми TalentA, ініційованої компанією Corteva Agriscience для жінок-фермерок із сільської місцевості, запроваджено новий формат, який поєднує контрольну та навчальну складові – практикуми за підсумками тематичних модулів. Розподілені по семи групах учасниці мають можливість більше спілкуватися поза навчанням, разом вирішувати завдання, більше контактувати.


Практикуми за підсумками модулів «Розвиток бізнесу» і «Маркетинг» викликали неабияку зацікавленість і учасниць, і тренерів – в роботах були представлені реальні кейси формування  комерційної пропозиції виводу на ринок нового продукту, а також  стратегії просування продуктів через соціальні мережі, боротьби з недобросовісною конкуренцією у соціальних мережах, пошуку нових ринків збуту.


«Мені дуже сподобалися роботи учасниць Програми, у більшості презентацій були чітко визначені собівартість продукції, рентабельність її виробництва, проаналізовані ціни на неї», - зазначив асоційований професор КНЕУ Денис Ліфінцев.


Учасниці Програми під час першого практичного заняття пропонували комерційні пропозиції для ресторанів та супермаркетів, готували цінові пропозиції для продажу сиру, розраховували затрати на вирощування лохини, герані, еустоми, саджанців суниці.
Серед ключових питань були: як прогнозувати сценарії отримання прибутку, аналізувати основні фінансові показники, яка пропозиція більш цікава для закупівельника: холодна чи гаряча та інші.

Денис Ліфінцев порадив слухачкам TalentA більше уваги приділяти інформації про якість своєї продукції під час підготовки комерційної пропозиції, аналізувати ціни конкурентів на продукцію, рахувати затрати на виробництво і не забувати про заробітну плату для себе.
Під час другого практичного заняття фокус було зроблено на проблемі маркетингу у соціальних мережах.


«Вдячний Програмі TalentA за можливість обговорити важливі для фермерок питання, що стосуються цифрових каналів продажів, зокрема соцальних мереж. Усі групи чітко зрозуміли завдання і запропонували гарні рішення. Я б радив для ефективної комунікації в соціальних мережах бути завжди відкритими, швидко реагувати на питання споживачів і навіть хейтерів, і не забувати, що в наш час репутація серед найважливіших чинників успішності бізнесу», - зазначив Максим Єрмак, незалежний IT консультант та тренер.
Наступний практикум – за модулем «Доступ до фінансування», і до нього учасниці готуватимуться у переформатованих групах.
Made on
Tilda