Новини 2021

Ольга Трофімцева: Треба постійно аналізувати ринок, конкурентів, шукати нові ніші й партнерів, щоб бути цікавим для споживача

«Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти хоча б удвічі швидше!», - писав Льюїс Керролл у книзі «Аліса в країні чудес». Про те, куди «бігти» зі своїми продуктами та послугами на ринку агропромислової продукції, як шукати нові ніші й ринки збуту розповідала Ольга Трофімцева, українська політкиня, бізнесвумен, заступниця міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції (2016-2019), в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019), доктор аграрних наук.

Слухачок Програми TalentA, ініційованої компанією Corteva Agriscience для жінок-фермерок із сільської місцевості, найбільше цікавили питання, де шукати нові можливості для реалізації продукції, якими є основні тренди на світовому ринку продовольства, як аналізувати конкурентне середовище, та які фактори впливають на успішність бізнесу.


«Світ змінюється дуже швидко. Треба постійно аналізувати ринок, конкурентів, шукати нові ніші та партнерів, щоб бути цікавим. Читайте, відвідуйте виставки, спілкуйтеся з колегами, розширюйте свій соціальний капітал. Це дозволить вам тримати руку на пульсі та бути ближчим до свого споживача», - сказала вона.


На її думку, варто завжди шукати можливості для продажу на внутрішньому ринку, виходити на межі свого району в сусідні області, на гуртові ринки, в супермаркети, розвиваючи альтернативні канали збуту та створюючи нові продукти.


Серед основних трендів, які впливають на світовий ринок продовольства: прагнення до здорового способу життя і пошук відповідних проєктів, технологічність, що впливає на розвиток онлайн-каналів збуту, пошук альтернативних джерел протеїну.


Пані Ольга поділилася власними прогнозами на 2021 рік, проаналізувавши основні ризики та можливості для росту сільського господарства. В Україні основними викликами для малого бізнесу є нестабільне регуляторне поле, зниження рівня купівельної спроможності споживачів, трудова міграція та поганий доступ до фінансових ресурсів для дрібних підприємців.


Власними лайфхаками щодо пошуку нових ніш і продуктів під час лекції поділився власник «Доообра ферма» Тарас Ложенко.


«Ваше обличчя – це найцінніше у вашому бренді. Будьте відкритими. На мій погляд, успіх «Доообра ферма» – у відкритості, ми завжди готові до нового спілкування та інновацій. Зараз ми постачаємо свої сири в Good Wine та Сільпо, наш сир буде представляти Україну на World Cheese Awards в Іспанію», - зазначив фермер.


Він розповів, чому його компанія не розглядає можливості для експорту продукції, для чого перед запуском нового виду сиру завжди прораховує його рентабельність та навіщо треба не боятися експериментувати.
Made on
Tilda