Новини 2021

Споживачі – найцінніший актив будь-якої компанії

Відомий американський економіст Філіп Котлер сказав, що … «маркетинг – мати (а також батько, бабуся, тітка, дядько і всі інші родичі) успіху будь-якого товару або послуги». Що таке маркетинг і яка його мета, як аналізувати поведінку споживачів та чи потрібен бренд фермеркам розповів під час лекції в рамках Програми TalentA Олександр Дмитрієв,
керівник відділу маркетингу та комерційної ефективності Corteva Agriscience.

«Маркетинг – це функція організації, що включає створення, виявлення, просування та постачання споживчих цінностей. Споживачі – найцінніше для будь-якої компанії. Мета маркетингу – це обмін, взаємовигідна угода між покупцем та продавцем, в результаті якої кожен з них отримує те, що вважає цінністю», - зазначив Олександр.

Він додав, що 99% індустрій у світі працюють через бренд, що значно спрощує комунікацію зі споживачем, і порадив слухачкам Програми TalentA рухатися до створення власного бренду для їхніх продуктів та послуг.

Як пояснив експерт, бренд дає товару, компанії упізнаваність і здатен впливати як на потреби, так і на бажання споживачів, тому завжди, коли ви говорите про свій продукт, думайте у трьох площинах: ментальній (психологічній), портфельній (асортиментній) та фізичній (дистрибуційній). «У кожного бренду є ДНК - це емоції та асоціації, які він викликає у споживача», - наголосив пан Дмитрієв.

На його думку, бренд дозволяє відрізнятися від конкурентів і є ключовим словом у комунікації з клієнтом та споживачем, формує позитивний імідж та популярність на ринку.
На наступній лекції Олександр пообіцяв поділитися лайфхаками зі створення успішного маркетингового плану, тому на учасниць чекає чергова цікава лекція з практичним наповненням та новою інформацією.
Made on
Tilda