Новини 2021

Олександр Дмитрієв: Без маркетингового плану бізнес може зазнати невдачі

«Бренд – це вже не те, що ми говоримо споживачеві, це те, що споживачі говорять один одному», - вважає Скотт Кук, американський бізнесмен, співзасновник компанії Intuit.

Як зробити так, щоб про фермерські продукти та послуги хотіли розповідати, а головне – купувати учасницям Програми TalentA розповів Олександр Дмитрієв в лекції «Стратегічне планування: як створити ефективний маркетинг-план?»

«Маркетинговий план – це документ, який описує маркетинг компанії, бренд, рекламні заходи за певний період. Без маркетингового плану бізнес може зазнати невдачі, адже потенційні клієнти нічого не знають про продукт і про те, як він може полегшити їхнє життя. Ви повинні зрозуміти, кому ви продаєте продукт, щоб вирішити, як його продавати», - зазначив експерт.

За словами Олександра, маркетинговий план має бути тісно пов’язаним з бізнес-планом, адже його мета - підтримати бізнес-план та отримати дохід.

На думку лектора, у наш динамічний час, коли запити й обставини змінюються дуже швидко, є сенс складати маркетинговий план на коротку перспективу – 1 рік.

Учасниці лекції проаналізували ключові етапи маркетингового планування:

  • визначення місії (що ви хочете зробити як підприємство);
  • ситуаційний аналіз (вивчення галузевих тенденцій, аналіз конкурентів, оцінка власного середовища, дослідження споживачів;
  • розробка маркетингової стратегії (визначення цільової авдиторії, створення програми маркетингу, розробка бюджету з аналізом доходу, прибутку та витрат);
  • маркетинговий комплекс (розробка продукту, бренду та позиціонування, аналіз цінових сегментів і визначення ціни продукту, визначення стратегії просування, погодження каналів продажів);
  • імплементація та контроль запланованих заходів.
Made on
Tilda