Новини 2021

Олексій Конюша: Щоб потрапити на полицю супермаркету, потрібно не соромитися себе показувати та постійно працювати над якістю

Як вибудувати бізнес, щоб потрапити на полиці супермаркетів? Про свій досвід, помилки та перемоги на шляху до полиць з фермерською продукцією у “Лавці Традицій” мережІ супермаркетів Сільпо розповів Олексій Конюша, бджоляр та виробник крем-медів «Конюшина». Слухачок Програми TalentA, ініційованої компанією Corteva Agriscience для жінок-фермерок із сільської місцевості, найбільше цікавили питання позиціювання, документального оформлення продукції для супермаркетів, ціноутворення, і найголовніше – як взаємодіяти з торговельний мережами.


«На полицях не варто стояти – на них треба продаватися. Для цього потрібно чітко зрозуміти, чим цікавий ваш продукт для споживача, не соромитися себе показувати, постійно працювати над покращанням якості, а головне – не боятися помилятися і йти вперед», - зазначив Олексій.


Першим кроком до постачання у магазини має бути якісний продукт і зареєстровані у місцевому органі Держпродспоживслужби потужності. Після цього потрібно отримати експлуатаційний дозвіл, пройти сертифікацію HACCP – і знайти торговельну мережу - партнера й отримати від неї перелік документів для виходу безпосередньо на полицю.


«Ми починали з продажів на ярмарках, прийшли з лінійкою в 60 продуктів, після кількох років продажів проаналізували ефективність лінійки й залишили 10 найменувань. Не варто соромитися починати продавати на ярмарках – саме там ви пізнаєте споживача і свої можливості як виробника», - вважає підприємець.


За його словами, з Сільпо вдалося познайомитися на їх курсах «Фудпросвіта» (освітній проєкт «Лавки Традицій» та «Сільпо» для локальних виробників харчової продукції та фудпідприємців). На той час у компанії вже була зареєстрована пасіка і вони мали експлуатаційний дозвіл. Це спростило шлях до полиці. Документальне оформлення допомагають завершити куратори самої мережі.


«Працюйте над впізнаваністю бренду і своєї продукції, ви маєте своїм продуктом викликати емоцію. На прийняття рішення щодо покупки в супермаркеті у споживача є 2-3 секунди», - радить фермер.


Наразі його пасіка виробляє близько 10 тонн продукції, половина обсягу реалізується в супермаркетах.
Made on
Tilda