Новини 2021

Анастасія Шейко: Реєстрація торгової марки підвищує вартість бізнесу

Реєстрація торгової марки – одне із перших завдань для новоствореного бренду. Які можливості вона відкриває? За словами Анастасії, це позиціонування свого продукту чи послуги, їх відбудова від конкурентів, можливість права захисту в разі використання конкурентами схожого позначення або ж реалізації частки прав на використання ТМ за матеріальну винагороду, можливість зареєструвати престижний домен UA в інтернеті, реклама на офіційних медіаресурсах тощо. Зрештою, це інструмент побудови репутації виробника, який може підвищувати вартість бізнесу.

«Якщо у вас є унікальна бізнес-ідея, ви інвестуєте свій час і гроші в її реалізацію, вибудовуєте репутацію, то реєстрація торгової марки є логічною умовою захисту вашого авторського права та інтелектуальної власності. Вона дозволить підвищити вартість бізнесу», - зазначила Анастасія Шейко.

Під час лекції Тетяна Кудрицька детально пояснила алгоритм реєстрації торгової марки:
«Можна подати національну або ж міжнародну заявку на реєстрацію торгової марки. Мадридська система міжнародної реєстрації знаків дозволяє з поданням однієї заявки отримати захист вашої ТМ у 124 країнах. Важливо також пам’ятати, що за подовження дії успішно зареєстрованої ТМ передбачено відповідні збори один раз на 10 років.»

В разі використання ТМ конкурентами експертки порадили у судовому порядку вимагати стягнення з правопорушника заподіяних збитків, вилучення товарів з неправомірно використаним позначенням, усунення з товару (упаковки) незаконно використаної ТМ. Можна також звернутися до Антимонопольного комітету із заявою про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Made on
Tilda