Новини 2021

Ольга Насонова: Для роботи з ресторанами потрібен не лише якісний продукт, а й цікава історія про нього

Ресторанний бізнес в Україні починає відновлюватись після жорстких карантинних обмежень. Росте не тільки кількість гостей, а й кількість нових форматів. Ресторани прагнуть приваблювати відвідувачів чимось особливим і шукають нових постачальників. В умовах пандемії вони борються за кожного клієнта, тому думають, як урізноманітнити меню і зробити його неординарним.

Як фермеркам стати постачальницями ресторанів, якими є вимоги закладів до фермерської продукції та де шукати нові можливості для нішевих виробників? Ці та інші питання обговорила зі слухачками під час лекції в освітньому онлайн-хабі Програми TalentA, ініційованої компанією Corteva Agriscience для жінок-фермерок із сільської місцевості, Ольга Насонова, ресторанна експертка, президентка Асоціації ресторанів України. Вона - гуру у своїй сфері, консультує рестораторів та сама брала участь у відкритті понад 50-ти ресторанів та ресторанних комплексів в Україні й за кордоном.

«Щоб почати роботу з ресторанами, потрібен не лише якісний продукт, а й цікава історія про нього. Важливо правильно себе презентувати: створити сайт, власні сторінки в соціальних мережах, розказати свою історію і чим ви цікаві», - радить експертка.

За її словами, з ресторанами працювати важко. Фермеркам вона радить починати співпрацю з мережевими ресторанами, які мають великі обсяги споживання.

Зазвичай постачальників для ресторанів обирають шеф-кухарі, які проводять тестові дегустації, тому головне значення має якість продукції та її ціна. Важливим у ресторанній сфері є питання логістики.

«Ресторатори хочуть працювати з надійним постачальниками, для них важливо, щоб продукція доправлялась до ресторану вчасно і належної якості. Це може бути або власна доставка від фермера, або доставка через дистриб'ютора. Ресторатори завжди хочуть спростити всі логістичні питання, щоб не мати перебоїв у постачанні продукції», - додала лекторка.

Ольга порадила учасницям Програми TalentA звертати увагу на гастрономічний туризм, намагатися долучитися до маршрутів гастрономічних турів, аби максимальна кількість людей змогла оцінити продукцію і розповісти про неї своїм знайомим. Крафтове та екологічне виробництво – один з основних трендів у ресторанному бізнесі. Тому не бійтеся розповідати про себе, працюйте з якістю продукції  - і шлях до серця ресторатора буде відкритим.

Made on
Tilda