
Історія про соціальну відповідальність бізнесу виникла не вчора – вона нараховує понад століття, однак на різних етапах розвитку суспільства вона набувала більшого впливу чи відходила на задній план. Проте останні десятиліття, коли людство переживає глибинні трансформації, надали КСВ нового імпульсу, і соціальна відповідальність стала важливою складовою репутації компаній. Водночас, її можна назвати і економічною складовою, адже репутація компанії, її впізнаваність також впливають на ставлення споживача і затребуваність продукції або послуг компанії.
Звісно, великі корпорації мають більше можливостей для реалізації соціальних програм, проте і МСБ може і повинен ініціювати проєкти, покликані покращити життя громад, та долучатися до ініціатив інших компаній. Зараз на часі соціальне партнерство – щоб акумулювати вартісні ідеї та ресурси на їхнє втілення, адже проблем чимало і вони, здебільшого, масштабні, а синергія дає можливість швидше досягати ефективного результату.
Природно, коли бізнес долучається до задоволення значущих потреб громади, і безпечне харчування, яке є темою мікропроєктів слухачок програми TalentA, є життєвою необхідністю – чи то будуть продукти, чи то буде доступ до якісної води, чи то харчування дітей у шкільній їдальні або садочку. Як і інші ініціативи Corteva Agriscience, яка дає приклад системного, послідовного підходу до корпоративної соціальної відповідальності, програма TalentA покликана підвищити безпеку громад і покращити життя тих, хто споживає, і тих, хто виробляє.