TalentA

Розробка онлайн бізнес-стратегії

В освітньому онлайн-хабі програми TalentA, ініційованої Corteva Agriscience для жінок-фермерок, що проживають у сільській місцевості, відкрито четвертий модуль «Діджитал-комунікації».
Максим Єрмак, незалежний IT консультант та тренер, розпочав цикл з трьох тематичних лекцій з базової теми «Розробка онлайн бізнес-стратегії».
Вивести свій бренд в Інтернет та соціальні мережі – непростий крок, який потребує ретельної підготовки, тому починати слід з малих кроків, поступово нарощуючи потужність та посилюючи присутність у мережі. Це підтвердили й ті з учасниць, які вже почали працювати з інтернет-аудиторією і переконалися в ефективності такого каналу комунікацій зі споживачами та партнерами.
На підготовчому етапі слід чітко визначити свою мету (чого саме ви хочете досягти), цільову аудиторію та ресурси, які доцільно використовувати. Можливо, вам не потрібен сайт – принаймні, на початку, а краще використовувати соціальні мережі, які, своєю чергою, також охоплюють різні групи. Тому, на переконання Максима, до підготовчого етапу слід залучити маркетолога, який допоможе сформувати стратегію ваших дій у мережі.
Вихід у мережу – це окрема складова, справжній мікро-проєкт у загальному бізнес-контексті діяльності підприємця, він потребує креативності та певних ресурсів. Натомість, за вдало побудованої стратегії, він, безумовно, дасть ефективний результат.
Максим акцентував увагу і на питаннях безпеки. Декого з фермерок стримують побоювання щодо недостатньої захищеності в мережі від шахрайства та недобросовісності. Щоб уникнути неприємностей, фахівці радять ретельно перевіряти інформацію про потенційних партнерів – здебільшого, у відкритому доступі для цього достатньо даних. А загалом, шахрайства і Інтернеті не більше, ніж при інших форматах ділових стосунків.
Про досвід розвитку бізнесу в мережі розповів Олексій Конюша, власник компанії Конюшина, яка займається медом та продуктами бджільництва. Приклад Конюшини цікавий ще й тим, що молоді бджолярі ще шукають оптимальні форми реалізації та просування свого продукту, і цей процес тестування, успіхів та аналізу помилок викликав особливий інтерес учасниць програми.
Made on
Tilda