TalentA

Нові ринки збуту: як виробникам потрапити на полиці продуктових рітейл-компаній?


Як фермерському господарству потрапити зі своєю продукцією на полиці супермаркетів? Відповідь на це питання щодня шукають фермери по всьому світу, в тому числі в Україні. Актуальність проблематики підтверджують дані глибинного опитування, яке організатори TalentA проводили під час розробки програми освітнього хабу. Ця тема стала однією з найбільш затребуваних, а отже – відразу зайняла ключове місце в другому модулі програми «Розвиток бізнесу».
Для розкриття цієї теми організатори запросили експерта в галузі розвитку малого гастрономічного бізнесу - пані Марину Булацьку, керівницю напрямку «Лавка традицій» (Fozzy Group/«Cільпо»). Цей проект, започаткований в 2011 році у мережі «Сільпо», підтримує та розвиває українських виробників, надаючи можливість невеликим господарствам представити свою унікальну продукцію на полицях супермаркетів «Сільпо».
Під час зустрічі з учасницями програми TalentA, яку компанія Corteva Agriscience започаткувала для жінок-фермерок з сільської місцевості, Марина Булацька ділилася досвідом проекту і розповідала кейси, кожен з яких був своєрідною інструкцією з продажів та ілюстрував підходи та прийоми, які використовують мережі та магазини, визначаючи «своїх» постачальників серед численних пропозицій. Учасниці дізналися, як долати бюрократичні, логістичні та інколи навіть психологічні бар’єри у розвитку партнерства між невеликим виробником та супермаркетом, які існують вимоги до якості та обсягів постачання в супермаркети та, зрештою, з ким вести перемовини.
Пані Марина відзначила, що «Лавка традицій» постійно знаходиться в процесі пошуку постачальників і діяльність кількох учасниць програми TalentA є цікавою для розвитку потенційної співпраці. Тож, в майбутньому не виключена ймовірність розвитку нових партнерств та колаборацій завдяки програмі TalentA, девізом засновника якої – Corteva Agriscience – є заклик «Зростаємо разом!».
Made on
Tilda