TalentA

Бізнес-план та репутація: як залучити інвесторів?

В онлайн-хабі програми TalentA, ініційованій Corteva Agriscience для жінок, що проживають у сільській місцевості, лекції проходять у різних режимах: є заняття академічні, є такі, коли більше інтерактиву, й слухачки можуть трансполювати свій досвід на ситуації, запропоновані викладачем, та проаналізувати правильність власних рішень і підходів.
Денис Ліфінцев, доцент кафедри менеджменту, асоційований професор КНЕУ, який вчора розповідав учасницям про інвестиції, пошук інвесторів та бізнес-план для залучення коштів, активно залучав слухачок до пошуку відповідей, адже на практиці їм доведеться багато спілкуватися, шукати аргументи, обґрунтовувати свої пропозиції, виявляючи у переговорах не тільки знання та переконаність, а й швидку реакцію.
Оскільки всі лекції фінансового блоку логічно й послідовно пов’язані між собою, викладачі апелюють до своїх колег та посилаються на пройдений матеріал, щоб сформувати у слухачок цілісну картину й закріпити знання. Тому Денис торкнувся окремих питань залучення коштів у режимі повтору, а про деякі розповів детальніше, порівнявши їхні переваги та підводні камені. І, як усі його колеги, він радить починати пошук інвесторів із запитання про мету і шлях досягнення результату.
Окремий акцент зроблено на бізнес-плані: це не просто інструмент переконання потенційних інвесторів, це – дорожня карта для самої фермерки, тому він має бути детальним, обґрунтованим і реалістичним. Але увагу слухачок звернули і на репутаційну складову: якщо ви публічні, якщо вас і ваш бренд знають, то і залучити інвестиції буде легше, бо до позитивної репутації більше довіри.
Made on
Tilda